W Warszawie na Stadionie PGE Narodowym trwa 4. edycja Targów ReDI – CEE Trade Fair for Retail Investment. Jest to międzynarodowe wydarzenie związane z branżą centrów i ulic handlowych, w którym uczestniczą przedstawiciele deweloperów, inwestorów, franczyznodawców oraz sieci handlowych, zarówno tych już działających, jak i zupełnie nowych na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Miasto Kielce, będące partnerem samorządowym tego prestiżowego wydarzenia, jest reprezentowane przez dyrektorów i pracowników Wydziału Rozwoju i Rewitalizacji Miasta kieleckiego ratusza.
O tym, że warto zainwestować na kieleckiej ulicy Sienkiewicza przekonują na dwudniowych (7-8 czerwca) Targach ReDI pracownicy Urzędu Miasta Kielce. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych, które jest największą w Polsce organizacją skupiającą firmy związane z branżą centrów i ulic handlowych. Targi ReDI to wspaniała okazja do promowania potencjału inwestycyjnego i walorów gospodarczych ulicy Sienkiewicza. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 1400 decydentów z branży centrów i ulic handlowych oraz 350 przedstawicieli sieci handlowych z Polski i Europy, zainteresowanych rozpoczęciem lub poszerzaniem działalności w Polsce, a wśród nich m.in. takie marki jak: Starbucks, Tchibo, Saturn, McFIT, Cannon, Danskin, Colin’s, czy Rocawear.
O tym, że warto zainwestować na kieleckiej ulicy Sienkiewicza przekonują na dwudniowych (7-8 czerwca) Targach ReDI pracownicy Urzędu Miasta Kielce. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych, które jest największą w Polsce organizacją skupiającą firmy związane z branżą centrów i ulic handlowych. Targi ReDI to wspaniała okazja do promowania potencjału inwestycyjnego i walorów gospodarczych ulicy Sienkiewicza. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 1400 decydentów z branży centrów i ulic handlowych oraz 350 przedstawicieli sieci handlowych z Polski i Europy, zainteresowanych rozpoczęciem lub poszerzaniem działalności w Polsce, a wśród nich m.in. takie marki jak: Starbucks, Tchibo, Saturn, McFIT, Cannon, Danskin, Colin’s, czy Rocawear.
Targi ReDi to także miejsce dyskusji na ważkie tematy związane z sektorem nieruchomości handlowych. Uczestnikiem jednego z paneli dyskusyjnych na temat rynku ulic handlowych w miastach jest Artur Hajdorowicz – Dyrektor Wydziału Rozwoju i Rewitalizacji Miasta, według którego ulice handlowe posiadają bogatą historię i kreują niepowtarzalną atmosferę, której nie sposób znaleźć w nowoczesnych centrach handlowych. Udział w dyskusji zapewnił także możliwość dodatkowej promocji atutów kieleckiej ulicy Sienkiewicza jako miejsca, w którym można spędzić czas w otwartej i troskliwie zaaranżowanej przestrzeni, spotkać się z przyjaciółmi lub w rodzinnym gronie, wspólnie wyjść na zakupy lub do restauracji, czy też wziąć udział w wydarzeniach kulturalnych. W dyskusji uczestniczą także: Marek Stępa – Wiceprezydent Gdyni ds. Rozwoju, Piotr Kurzawa – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. ulicy Piotrkowskiej oraz Patrycja Masierek reprezentująca NAI Estate Fellows, Oddział w Poznaniu.
Miasto Kielce jest również jednym z wystawców na Targach ReDI. Na tę okazję zostały przygotowane materiały w języku polskim i angielskim, promujące potencjał i ofertę inwestycyjną ulicy Sienkiewicza. Są to m.in. roll-up, foldery informacyjne, wykaz lokali handlowo-usługowych do najmu/sprzedaży przygotowany wspólnie ze Stowarzyszeniem Kielce Nasz Dom, a także słodkości dla osób odwiedzających stoisko.
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami na temat ulicy Sienkiewicza:
Folder informacyjny w języku polskim
Folder informacyjny w języku angielskim
Wykaz lokali handlowo-usługowych do najmu/sprzedaży w języku polskim
Wykaz lokali handlowo-usługowych do najmu/sprzedaży w języku angielskim
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami na temat ulicy Sienkiewicza:
Folder informacyjny w języku polskim
Folder informacyjny w języku angielskim
Wykaz lokali handlowo-usługowych do najmu/sprzedaży w języku polskim
Wykaz lokali handlowo-usługowych do najmu/sprzedaży w języku angielskim