Mówi się że w żyłach kielczan płynie majonez, a serca są żółto-czerwone jak klubowe kolory drużyny piłkarskiej Korona Kielce. U kibiców piłkarzy ręcznych Industria Kielce serca zapewne przybierają kolor żółto-biało-niebieski. Jednak trzeba uczciwie przyznać, że u kielczan i kielczanek najczęściej występują równolegle oba warianty kolorystyczne.
O tym w jaki sposób kieleckie kluby sportowe poprzez działania CSR-owe i wizerunkowe komunikują się ze społecznością lokalną, wzmacniając jej tożsamość, emocje i związki z klubami piszemy w majowym wydaniu magazynu „Focus on Business’.
Zapraszamy do lektury: https://focusonbusiness.eu/pl/magazyn/focus-on-business-16-maj-czerwiec-2024/13456a8216
Chcesz wiedzieć więcej? Śledź nasz kanał na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/invest-in-kielce
O tym w jaki sposób kieleckie kluby sportowe poprzez działania CSR-owe i wizerunkowe komunikują się ze społecznością lokalną, wzmacniając jej tożsamość, emocje i związki z klubami piszemy w majowym wydaniu magazynu „Focus on Business’.
Zapraszamy do lektury: https://focusonbusiness.eu/pl/magazyn/focus-on-business-16-maj-czerwiec-2024/13456a8216
Chcesz wiedzieć więcej? Śledź nasz kanał na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/invest-in-kielce