TechKlub Kielce powraca z kolejną serią spotkań poświęconych rozwijaniu i wdrażaniu nowatorskich modeli biznesowych oraz innowacyjnych technologii. Jedno ze spotkań odbyło się już w dniu 25 października o godz. 17:30 w Instytucie Dizajnu w Kielcach i poświęcone było zagadnieniom związanym z szeroko pojętym e-marketingiem. W spotkaniu wzięło udział ponad 100 uczestników, a wśród prelegentów wystąpił m.in. Jakub Pustuła – doradca do spraw marketingu Google Internetowe Rewolucje.
Więcej informacji na temat TechKlub Kielce: http://sektor3-0.pl/techklub/kielce/
Partnerem spotkania jest Miasto Kielce.
TechKluby tworzą platformę wymiany doświadczeń i dobrych praktyk dla osób ze świata pozarządowego, biznesu i nauki, które łączy chęć sięgania po nowe technologie. TechKluby obecne są w 16 miastach Polski, w tym w Kielcach. Dotychczas udział w spotkaniach wzięło kilkanaście tysięcy osób. Partnerem merytorycznym TechKlubów w Polsce jest amerykańska organizacja Nonprofit Technology Network.