OptiBuy wspiera firmy w doskonaleniu warunków i struktury działań zakupowych, opierając je na solidnych i zbalansowanych podstawach.
OptiBuy powstało w 2005 r. przy bliskiej współpracy z firmą consultingową Araia, której oddział w Polsce ostatecznie przejęło w 2011 r. jednocześnie reaktywując jej zagraniczne biura sourcingowe w Czechach i Chinach. W 2017 r. OptiBuy przeniosło się do nowego biurowca w Warszawie gdzie siedziba firmy mieści się tam do dnia dzisiejszego.
Firma dostarcza usługi inteligentnego doradztwa w obszarze zakupów: od analizy poprzez doradztwo strategiczne, kończąc na pełnym wdrożeniu proponowanych rozwiązań włącznie z narzędziami IT. Podstawą usług doradczych jest zasada Co-Gdzie-Jak. OptiBuy analizuje co, gdzie i jak dana firma kupuje, aby wspólnie wykorzystać jej potencjał optymalizacyjny. W konsekwencji tych działań, stwarza możliwość poprawienia rentowności, redukcji kosztów zakupowych w długim okresie, zwiększenia płynności kapitału oraz przystosowania organizacji zakupowej do elastycznego reagowania na zmiany na rynku.
Jednym z głównym osiągnięć OptiBuy jest rozwinięcie jednej z organizowanych przez firmę konferencji – PROCON/POLZAK - do poziomu największej konferencji zakupowej w naszym kraju. Stała się ona stałą pozycją w kalendarzu wielu przedstawicieli zarządu i kierownictwa wysokiego szczebla w średnich i dużych firmach. Wydarzenie integruje i inspiruje społeczność zakupową kraju, tworząc wyjątkową platformę do wymiany wiedzy i networkingu.
Innymi sukcesami są niewątpliwie uaktywnienie zagranicznych oddziałów w Berlinie, Czechach oraz Chinach, a także ponad 30% wzrost zatrudnienia w ubiegłym roku.
Misją firmy jest oferowanie najwyższej klasy doradztwa zakupowego, które realizuje dzięki bogatemu doświadczeniu, zaawansowanym narzędziom i metodom oraz wsparciu międzynarodowych lokalizacji.
Plany rozwojowe firmy na najbliższe lata to powiększanie zespołu i inwestowanie w kapitał ludzki wyróżniający się profesjonalizmem i doświadczeniem zakupowym, który pozwala firmie z powodzeniem realizować najbardziej wymagające projekty dla marek o światowym zasięgu. Rozbudowywanie portfolio wydarzeń branżowych (wraz z konferencjami PROCON), integrujących społecznością zakupową w kraju i stymulowanie jej rozwoju. Budowanie w organizacjach świadomości o wartości działu zakupów i sposoby kreowania jego pozycji partnera biznesowego, wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Więcej informacji o OptiBuy na stronie: http://optibuy.com/
OptiBuy powstało w 2005 r. przy bliskiej współpracy z firmą consultingową Araia, której oddział w Polsce ostatecznie przejęło w 2011 r. jednocześnie reaktywując jej zagraniczne biura sourcingowe w Czechach i Chinach. W 2017 r. OptiBuy przeniosło się do nowego biurowca w Warszawie gdzie siedziba firmy mieści się tam do dnia dzisiejszego.
Firma dostarcza usługi inteligentnego doradztwa w obszarze zakupów: od analizy poprzez doradztwo strategiczne, kończąc na pełnym wdrożeniu proponowanych rozwiązań włącznie z narzędziami IT. Podstawą usług doradczych jest zasada Co-Gdzie-Jak. OptiBuy analizuje co, gdzie i jak dana firma kupuje, aby wspólnie wykorzystać jej potencjał optymalizacyjny. W konsekwencji tych działań, stwarza możliwość poprawienia rentowności, redukcji kosztów zakupowych w długim okresie, zwiększenia płynności kapitału oraz przystosowania organizacji zakupowej do elastycznego reagowania na zmiany na rynku.
Jednym z głównym osiągnięć OptiBuy jest rozwinięcie jednej z organizowanych przez firmę konferencji – PROCON/POLZAK - do poziomu największej konferencji zakupowej w naszym kraju. Stała się ona stałą pozycją w kalendarzu wielu przedstawicieli zarządu i kierownictwa wysokiego szczebla w średnich i dużych firmach. Wydarzenie integruje i inspiruje społeczność zakupową kraju, tworząc wyjątkową platformę do wymiany wiedzy i networkingu.
Innymi sukcesami są niewątpliwie uaktywnienie zagranicznych oddziałów w Berlinie, Czechach oraz Chinach, a także ponad 30% wzrost zatrudnienia w ubiegłym roku.
Misją firmy jest oferowanie najwyższej klasy doradztwa zakupowego, które realizuje dzięki bogatemu doświadczeniu, zaawansowanym narzędziom i metodom oraz wsparciu międzynarodowych lokalizacji.
Plany rozwojowe firmy na najbliższe lata to powiększanie zespołu i inwestowanie w kapitał ludzki wyróżniający się profesjonalizmem i doświadczeniem zakupowym, który pozwala firmie z powodzeniem realizować najbardziej wymagające projekty dla marek o światowym zasięgu. Rozbudowywanie portfolio wydarzeń branżowych (wraz z konferencjami PROCON), integrujących społecznością zakupową w kraju i stymulowanie jej rozwoju. Budowanie w organizacjach świadomości o wartości działu zakupów i sposoby kreowania jego pozycji partnera biznesowego, wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Więcej informacji o OptiBuy na stronie: http://optibuy.com/