Britenet, jedna z największych polskich firm IT, już od 8 lat prowadzi autorski program szkoleniowy „Force Academy”. Dzięki niemu studenci i absolwenci wyższych uczelni otrzymują możliwość rozpoczęcia swojej drogi zawodowej w branży IT. W ramach programu szkoleniowego, Britenet przygotowuje pracowników do pracy w technologii Salesforce. Dzięki „Force Academy” firma posiada dziś jeden z największych i najlepszych zespołów Salesforce w Polsce. Do końca roku zespół Britenet będzie mógł poszczycić się posiadaniem 200 certyfikatów Salesorce. Działalność szkoleniowa Britenet przyczynia się nie tylko do rozwoju samego przedsiębiorstwa, ale także wzrostu kompetencji i zasobów ludzkich w całej branży.
Szkolenia w ramach „Force Academy” nie opierają się jedynie na nauce programowania i wykorzystania technologii. Britenet kształci pracowników także w zakresie wielu niezbędnych na rynku pracy kompetencji miękkich.
„Uczymy programować i swobodnie poruszać się w procesie wytwarzania oprogramowania, ale także prezentować efekty swojej pracy. Szkolenie odbywa się naprzemiennie w języku polskim i angielskim. W proces kształcenia zaangażowany jest także dział sprzedaży, który symuluje zachowania klientów. Uczymy myślenia, a nie tylko wykonywania zadań. Wymagamy zaangażowania i dociekliwości.” – mówi odpowiedzialny za program „Force Academy” Michał Zieńkowski, Dyrektor Działu Technologii w firmie Britenet.
Czas trwania szkolenia to od 3 do 6 miesięcy, a koszt wyszkolenia jednej osoby to kilkadziesiąt tysięcy złotych. Każdy uczestnik „Force Academy” realizuje w trakcie kursu 3 odrębne projekty, dzięki którym dogłębnie poznaje możliwości technologii Salesforce. W trakcie kształcenia, szkolone osoby otrzymują pełne wynagrodzenie. Po kilku miesiącach nauki, początkujący programista zdobywa pierwszy certyfikat Salesforce i jest przekazywany pod opiekę mentora, pod którego skrzydłami rozpoczyna pracę w komercyjnym projekcie. „Force Academy” ukończyło już ponad 100 studentów i absolwentów uczelni wyższych, którzy rozpoczęli w ten sposób swoją drogę zawodową w IT. Obecnie w Britenet pracuje około 70 specjalistów Salesforce, z których każdy jest absolwentem „Force Academy”.
„Zależy nam na tym, żeby jakość specjalistów i usług świadczonych przez Britenet oraz całą polską branżę IT była bezkonkurencyjna. Dlatego inwestujemy w ludzi. Dobrze wykształcona kadra to gwarancja zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Jednocześnie, dając programistom możliwość rozwoju w międzynarodowych projektach, zatrzymujemy ich migrację, co napędza lokalną gospodarkę i pozytywnie wpływa na postrzeganie naszego środowiska IT.” – mówi Michał Borny, Prezes Zarządu Britenet.
Salesforce jest wiodącym na świecie systemem klasy CRM, czyli rozwiązaniem do zarządzania relacjami z klientem. Jest to rozwiązanie chmurowe, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do systemu o dowolnej porze, z dowolnego miejsca na świecie. Możliwości technologii są właściwie nieograniczone. Dopasowanie platformy do oczekiwań klienta wymaga zrozumienia jego potrzeb i stanowi przestrzeń do realizowania prac developerskich. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby pracujący z klientami programiści Salesforce mieli wysokie kompetencje komunikacyjne i umiejętność znajdowania najlepszych rozwiązań. Panujące w branży IT trendy wskazują na to, że właśnie rozwiązania chmurowe, które pozwalają budować systemy na bazie edytowalnych komponentów stanowią przyszłość na rynku.
Szkolenia w ramach „Force Academy” nie opierają się jedynie na nauce programowania i wykorzystania technologii. Britenet kształci pracowników także w zakresie wielu niezbędnych na rynku pracy kompetencji miękkich.
„Uczymy programować i swobodnie poruszać się w procesie wytwarzania oprogramowania, ale także prezentować efekty swojej pracy. Szkolenie odbywa się naprzemiennie w języku polskim i angielskim. W proces kształcenia zaangażowany jest także dział sprzedaży, który symuluje zachowania klientów. Uczymy myślenia, a nie tylko wykonywania zadań. Wymagamy zaangażowania i dociekliwości.” – mówi odpowiedzialny za program „Force Academy” Michał Zieńkowski, Dyrektor Działu Technologii w firmie Britenet.
Czas trwania szkolenia to od 3 do 6 miesięcy, a koszt wyszkolenia jednej osoby to kilkadziesiąt tysięcy złotych. Każdy uczestnik „Force Academy” realizuje w trakcie kursu 3 odrębne projekty, dzięki którym dogłębnie poznaje możliwości technologii Salesforce. W trakcie kształcenia, szkolone osoby otrzymują pełne wynagrodzenie. Po kilku miesiącach nauki, początkujący programista zdobywa pierwszy certyfikat Salesforce i jest przekazywany pod opiekę mentora, pod którego skrzydłami rozpoczyna pracę w komercyjnym projekcie. „Force Academy” ukończyło już ponad 100 studentów i absolwentów uczelni wyższych, którzy rozpoczęli w ten sposób swoją drogę zawodową w IT. Obecnie w Britenet pracuje około 70 specjalistów Salesforce, z których każdy jest absolwentem „Force Academy”.
„Zależy nam na tym, żeby jakość specjalistów i usług świadczonych przez Britenet oraz całą polską branżę IT była bezkonkurencyjna. Dlatego inwestujemy w ludzi. Dobrze wykształcona kadra to gwarancja zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Jednocześnie, dając programistom możliwość rozwoju w międzynarodowych projektach, zatrzymujemy ich migrację, co napędza lokalną gospodarkę i pozytywnie wpływa na postrzeganie naszego środowiska IT.” – mówi Michał Borny, Prezes Zarządu Britenet.
Salesforce jest wiodącym na świecie systemem klasy CRM, czyli rozwiązaniem do zarządzania relacjami z klientem. Jest to rozwiązanie chmurowe, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do systemu o dowolnej porze, z dowolnego miejsca na świecie. Możliwości technologii są właściwie nieograniczone. Dopasowanie platformy do oczekiwań klienta wymaga zrozumienia jego potrzeb i stanowi przestrzeń do realizowania prac developerskich. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby pracujący z klientami programiści Salesforce mieli wysokie kompetencje komunikacyjne i umiejętność znajdowania najlepszych rozwiązań. Panujące w branży IT trendy wskazują na to, że właśnie rozwiązania chmurowe, które pozwalają budować systemy na bazie edytowalnych komponentów stanowią przyszłość na rynku.