Targi Kielce znalazły się wśród 500 najsilniejszych polskich marek w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
Targi Kielce, jeden z dwóch liderów branży targowej w Europie Środkowo–Wschodniej. Targi Kielce znalazły się na 180 pozycji wyprzedzając znane marki, jak Synthos, Pepsi, 4F, KGHM czy kielecką firmę Echo Investment. W rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję, ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków.W porównbaniu do poprzedniego rankingu, Targi kielce zaliczyły awans o 115 pozycji!
Ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji. Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy publikacji w okresie od lipca 2023 do czerwca 2024 w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych.
Targi Kielce, jeden z dwóch liderów branży targowej w Europie Środkowo–Wschodniej. Targi Kielce znalazły się na 180 pozycji wyprzedzając znane marki, jak Synthos, Pepsi, 4F, KGHM czy kielecką firmę Echo Investment. W rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję, ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków.W porównbaniu do poprzedniego rankingu, Targi kielce zaliczyły awans o 115 pozycji!
Ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji. Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy publikacji w okresie od lipca 2023 do czerwca 2024 w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych.