W trakcie spotkania pn. POZYTYWNA GOSPODARKA – CZYLI BIZNES NA DRODZE DO AGENDY 2030 dyskusja będzie się toczyć wokół 3 głównych tematów: PEOPLE, PLANET, PROSPERITY, a cały przebieg konferencji podzielony jest na dwie części. W pierwszej, panelowej części odbędą się prezentacje: Młodzi dorośli – co dla nich ważne i jak z nimi rozmawiać – wyniki badań – przedstawiony przez pana Michała Kota z IRCenter; O dylematach klimatycznych w biznesie – czas na więcej niż zero przedstawiony przez pana prof. Bolesława Roka z Akademii Leona Koźmińskiego; Co Agenda 2030 ma wspólnego z moją firmą? przedstawiony przez przedstawiciela Banku BNP Paribas. Druga część konferencji odbędzie się w sesjach stolikowych – uczestnicy wymienią się wiedzą i doświadczeniami/dobrymi praktykami w obszarach PEOPLE, PLANET i PROSPERITY.
Zachęcamy do udziału w konferencji i zarejestrowania się już dziś pod linkiem: https://kampania17celow.pl/wydarzenia/17-celow-w-trasie/ oraz zapoznania się ze szczegółowym programem konferencji. Liczba miejsc jest ograniczona.
W trakcie konferencji będzie można obejrzeć WYSTAWĘ DOBRYCH CELÓW. Wystawa prezentuje 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju i pokazuje, jak swoimi codziennymi wyborami i działaniami można zmienić swoje najbliższe otoczenie i polepszyć jakość życia.
Wystawa realizowana jest w ramach kampanii edukacyjnej „Dobre Cele”, która skupia się na promocji Agendy 2030, zawierającej 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju, przyjętych jednogłośnie przez wszystkie państwa Organizacji Narodów Zjednoczonych w 2015 roku. Kampania ma wskazywać, jak codziennymi wyborami obywatele mogą wpłynąć na poprawę stanu środowiska i jakości życia, tak aby cele wskazane w Agendzie zostały osiągnięte przez świat do 2030 roku. Materiały na wystawę powstały we współpracy z ekspertami z ponad 40 organizacji pozarządowych.
Wystawa realizowana jest w ramach kampanii edukacyjnej „Dobre Cele”, która skupia się na promocji Agendy 2030, zawierającej 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju, przyjętych jednogłośnie przez wszystkie państwa Organizacji Narodów Zjednoczonych w 2015 roku. Kampania ma wskazywać, jak codziennymi wyborami obywatele mogą wpłynąć na poprawę stanu środowiska i jakości życia, tak aby cele wskazane w Agendzie zostały osiągnięte przez świat do 2030 roku. Materiały na wystawę powstały we współpracy z ekspertami z ponad 40 organizacji pozarządowych.
Wszelkie szczegółowe informacje w sprawie konferencji i wystawy otrzymacie Państwo w Biurze ds. Przedsiębiorczości i Centrum Obsługi Inwestora w Wydziale Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Kielce (e-mail: coi@um.kielce.pl, tel. 41 36 76 571 lub 41 36 76 415).
Po więcej informacji o kampanii edukacyjnej Dobre Cele zapraszamy na stronę internetową www.dobrecele.pl oraz profile na Facebooku (https://www.facebook.com/dobrecele/) oraz Instagramie (https://www.instagram.com/dobrecele/).